Historija

OČEKUJTE NAJBOLJE

Naša poslovna istorija započinje 1979. godine.

Nudimo usluge ceradnog i specijalnog transporta, tehničke pratnje (pilot car), usluge ishodovanja dozvola za specijalne tere te usluge rada autodizalice.

Mirsad Malićbegović

Osnivač i punopravni vlasnik

NAŠA HISTORIJA

Rođen je 1954.

Malićbegović Mirsad

Osnivač i punopravni vlasnik firme ‘Banjotrans’ je Malićbegović Mirsad. Rođen je 1954. godine u Žepču u skromnoj radničkoj porodici. Poslije završenog obrazovanja i odsluženja vojnog roka, davnih sedamdesetih kao mladić se zapošljava u jednu od najvećih građevinskih kompanija u Jugoslaviji. Pored rada u svom mjestu ubrzo odlazi na teren u Irak.

1979. godine

Prva veća investicija

Poslije par godina vraća se u BiH i započinje svoj samostalni posao kao taksista u trajanju od jedne godine. 1979. godine s kupljenim prvim kapitalom iz inostranstva, ulazi u prvu veću investiciju kupovinom vlastitog kamiona marke ‘Dajc’, starosti godinu dana. U tom periodu je imao nadimak Banjo, i pokretanjem vlastitog transportnog biznisa nastaje naziv firme ‘Banjotrans’, kao samostalnog autoprevoznika

Osamdesetih godina

Prva ekspanzija firme

Osamdesetih godina počinje prva ekspanzija firme odlaskom u Njemačku. Kupovinom i preprodajom kamiona stiču se dodatna sredstva za kupovinu dva šlepera, i to jedne cisterne za gorivo, a drugog sa ceradom. Božijom voljom dva šlepera ostaju parkirani na neutralnom području pod čuvenom tvrđavom Vranduk za vrijeme ratnog perioda devedesetih. Izlaskom iz logora ponovo započinje posao sa dva sačuvana kamiona, radeći za potrebe odbrane u ratu, vozeći gorivo kritičnim šumskim ratnim putevima u opkoljenom Sarajevu riskirajući vlastiti život

1995. - 2001.

Privremeni smještaj firme

U postratnom periodu, dok se još nisu stekli uslovi za povratak u Žepče, od 1995. do 2001., firma je bila privremeno smještena na iznajmljenom parkingu Tvornice cementa Kakanj.

 

*Na slici je prikazan poslovni prostor sa parkingom privremene poslovne jedinice Kakanj*

U tom periodu

Ovlašteni distributer cementa iz TC Kakanj

U tom periodu bili smo ovlašteni distributer cementa iz TC Kakanj. Tada se većinom radio prijevoz cementa kako šleperima tako cisternama, prijevoz naftnih derivata, prijevoz građe i rasutog materijala sa kiperima. U tom periodu je bio najveći broj voznih jedinica, do 40 kamiona. Kako je dolazilo do povećanja konkurencije u klasičnim prijevozima i pada profitabilnosti, firma pravi iskorak prema specijalnim prijevozima, za tadašnje vrijeme nepoznanica u oblasti transporta na bh. tržištu.

Krajem devedesetih

Specijalni Transport

Na slikama je prikazan jedan od prvih projekata specijalnog prijevoza za potrebe remonta TC Kakanj sa konvojem od 12 kamiona krajem devedesetih godina

Krajem devedesetih

Specijalni Transport

Krajem devedesetih

Specijalni Transport

1996. godina

Najveća pojedinačna investicija

Slika cisterne, jedna od tri kompleta koja su kupljena kao nova 1996. godine. To je do tada u razvoju firme bila najveća pojedinačna investicija od 600 000 tadašnjih DM